[ThB*]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


The Human's Best Clan Forum
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 LastChance is born!

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
supke




Posts : 23
Xp : 5224
Reputation : 0
Join date : 2010-02-08

LastChance is born! Empty
PostSubject: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 2:57 am

jo jo mannen!

mijn post werd totaal misbegrepen daarnet met dat hele healthpoint gedoe..
je moet whoempah en mij begrijpen dat we echt wel de serieuze toer op willen gaan, het was zeker en vast de bedoeling niet om jullie op stang te jagen en jullie te backrapen integendeel.. wij waren van het principe dat jullie ook de serieuze toer wouden opgaan en het fun gedeelte een beetje wouden laten varen.

na een lang gesprek met jase en met solowp hebben we toch besloten om samen in zee te gaan, dit onder LastChance!

ik weet dat er nogal wat geflamed werd op mijn vorige post, maar ik hoop dat dit achterwege kan blijven en dat we kunnen beginnen met een fresh new start?

ik heb er iig zin in !

btw, de clan is regged op gamebattles, gelieve zo vlug mogelijk een gamebattles account aan te maken en deze aan jase, solo, whoempah of mij te bezorgen

thanks

and cya
supke
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5552
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 3:00 am

aha 1 uur :O das 2 uur of meer msn -.-" en maar 30 min gegamed vndg T_T wat hebk toch over voor deze clan XD
alé eindelijk Razz, het theme is bijna af, nu nog wachte op de art voor op de achtergrond Wink alles met megan foxx is goed Very Happy eh supke Razz
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
supke




Posts : 23
Xp : 5224
Reputation : 0
Join date : 2010-02-08

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 3:01 am

DAS EEN HEET BEEST JOENGE ZEGGEK ECHT WOAR MOAT

ow ffkes ontopic:

LastChance is ALIVE ppl! get ur Gb's up Twisted Evil
Back to top Go down
jase-3
Admin
jase-3


Posts : 176
Xp : 5455
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Location : Lalaland

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 3:06 am

WOW 1u :O idd wa hebben wij ni over voor deze clan!Razz
Perfect supke ik moet toegeven dak idd één van degenen was die ant flamen was maar na dit 2u durend 'verhelderend' gesprek, is me duidelijk dat het gwn één groot misverstand was Wink
Bij deze wil ik ook effe aan ex-ThB* members vragen de mogelijke wrokgevoelens veroorzaakt door de vorige post achterwege te laten en supke en Wh0empah verwelkomen!
Voor de duidelijkheid het zijn niet supke en Wh0empah die bij ONS komen maar we hebben een geheel nieuwe clan gestart.
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5409
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 1:40 pm

ow wel supke sorry voor mijn reactie maar ik voelde zoals jase duidelijk maakte dat we een mes in onze rug kregen Wink

nu ik dit lees geloof ik er weer in Wink


wie gaat het warteam op stellen en wie de reserve enzo? zo weten de members al iets meer =d
Back to top Go down
supke




Posts : 23
Xp : 5224
Reputation : 0
Join date : 2010-02-08

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 2:04 pm

kheb ons team al aangemaakt op gamebattles atm,
jase is ook al invited dus die kan jullie daar ook adden, ik heb de late shift vandaag en ik ben maar thuis rond 22.15 dus ik kan jullie dan maar inviten op gb ^^

gelieve jullie gb's ID's hier te posten om alles een beetje vlotter te doen verlopen.

qua members/warteam weten jase & solowp meer over thb dan whoemp & mij:p
whoemp & ik weten dat wij het warteam joinen en dat de beste van thb ook naar het warteam zullen overgaan.

met een core van 8-9 members zou het genoeg moeten zijn, zo niet dan kunnen we nog altijd een recruitment opentrekken voor een 1 a 2 members.

qua leadership, whoempah was leader van 3c en solowp van thb. die gaan samen proberen de boel op orde te stellen (forum, etc) en toch wel het taak van "leader" op zich nemen.

ikzelf zou mij graag bezig houden met het in game gebeuren, wat uitleggen in game zelf samen met whoempah ivm warstuff.
en ik kan ook wat uitkijken voor recruitment als dat nodig is.
friendly wars enzo zal ik ook wel soms eens kunnen regelen. een team waar we veel tegen kunnen oefenen zou perfect zijn.

that's it for now

cheers
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5409
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 4:41 pm

supke wrote:
kheb ons team al aangemaakt op gamebattles atm,
jase is ook al invited dus die kan jullie daar ook adden, ik heb de late shift vandaag en ik ben maar thuis rond 22.15 dus ik kan jullie dan maar inviten op gb ^^

gelieve jullie gb's ID's hier te posten om alles een beetje vlotter te doen verlopen.

qua members/warteam weten jase & solowp meer over thb dan whoemp & mij:p
whoemp & ik weten dat wij het warteam joinen en dat de beste van thb ook naar het warteam zullen overgaan.

met een core van 8-9 members zou het genoeg moeten zijn, zo niet dan kunnen we nog altijd een recruitment opentrekken voor een 1 a 2 members.

qua leadership, whoempah was leader van 3c en solowp van thb. die gaan samen proberen de boel op orde te stellen (forum, etc) en toch wel het taak van "leader" op zich nemen.

ikzelf zou mij graag bezig houden met het in game gebeuren, wat uitleggen in game zelf samen met whoempah ivm warstuff.
en ik kan ook wat uitkijken voor recruitment als dat nodig is.
friendly wars enzo zal ik ook wel soms eens kunnen regelen. een team waar we veel tegen kunnen oefenen zou perfect zijn.

that's it for now

cheers

jah ik moet niets leadend hebben tis maar gewoon dak kan spelen in het warteam als ik daar goed genoeg voor ben natuurlijk dat zullen de leaders enzo uitmaken maar in ieder geval dat ik eigenlijk zoals ik al zei kan ownen Wink
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5552
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 5:16 pm

k nieuw gb account gemaakt Razz
BE-Tokke
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
jase-3
Admin
jase-3


Posts : 176
Xp : 5455
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Location : Lalaland

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 7:01 pm

Euhm ik ben één misverstandje: ik ben leader van ThB*. Thomas doet al de technische bagage die erbij komt kijke en maakt deel uit van os adminteam Wink
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5409
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 7:20 pm

jase-3 wrote:
Euhm ik ben één misverstandje: ik ben leader van ThB*. Thomas doet al de technische bagage die erbij komt kijke en maakt deel uit van os adminteam Wink

da dacht ik ook :p
Back to top Go down
svdm72
Admin
svdm72


Posts : 111
Xp : 5376
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Age : 32
Location : Down Town Bertem

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 7:50 pm

hey en ik jase Very Happy
Back to top Go down
svdm72
Admin
svdm72


Posts : 111
Xp : 5376
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Age : 32
Location : Down Town Bertem

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 7:53 pm

supke wrote:
jo jo mannen!

mijn post werd totaal misbegrepen daarnet met dat hele healthpoint gedoe..
je moet whoempah en mij begrijpen dat we echt wel de serieuze toer op willen gaan, het was zeker en vast de bedoeling niet om jullie op stang te jagen en jullie te backrapen integendeel.. wij waren van het principe dat jullie ook de serieuze toer wouden opgaan en het fun gedeelte een beetje wouden laten varen.

na een lang gesprek met jase en met solowp hebben we toch besloten om samen in zee te gaan, dit onder LastChance!

ik weet dat er nogal wat geflamed werd op mijn vorige post, maar ik hoop dat dit achterwege kan blijven en dat we kunnen beginnen met een fresh new start?

ik heb er iig zin in !

btw, de clan is regged op gamebattles, gelieve zo vlug mogelijk een gamebattles account aan te maken en deze aan jase, solo, whoempah of mij te bezorgen

thanks

and cya
supke


ja sry van reactie mss , maja we maken er het beste van e !!! Fresh start , en laten we gwn het beste er van make , en ver probere te grake , btw heb een klein verassing vo de manne zoals jase enzo :p ben bekke ant prate me ne vriend vo t-shirts int zwart en groen letters die oplichte enzo :p ma ben nog wa ant discussieren over de prys Very Happy iedereen die wil kan mss beter eens zijn maat zegge enzo Very Happy kan ik eens hore Very Happy
Back to top Go down
jase-3
Admin
jase-3


Posts : 176
Xp : 5455
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Location : Lalaland

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 8:01 pm

svdm72 wrote:
hey en ik jase Very Happy
en SvdM72 of course! sry maat Wink moest snel poste want moest nog wa blokken Razz
Back to top Go down
svdm72
Admin
svdm72


Posts : 111
Xp : 5376
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Age : 32
Location : Down Town Bertem

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 8:01 pm

jase-3 wrote:
svdm72 wrote:
hey en ik jase Very Happy
en SvdM72 of course! sry maat Wink moest snel poste want moest nog wa blokken Razz

hehe Very Happy
Back to top Go down
jase-3
Admin
jase-3


Posts : 176
Xp : 5455
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Location : Lalaland

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 8:01 pm

svdm72 wrote:
supke wrote:
jo jo mannen!

mijn post werd totaal misbegrepen daarnet met dat hele healthpoint gedoe..
je moet whoempah en mij begrijpen dat we echt wel de serieuze toer op willen gaan, het was zeker en vast de bedoeling niet om jullie op stang te jagen en jullie te backrapen integendeel.. wij waren van het principe dat jullie ook de serieuze toer wouden opgaan en het fun gedeelte een beetje wouden laten varen.

na een lang gesprek met jase en met solowp hebben we toch besloten om samen in zee te gaan, dit onder LastChance!

ik weet dat er nogal wat geflamed werd op mijn vorige post, maar ik hoop dat dit achterwege kan blijven en dat we kunnen beginnen met een fresh new start?

ik heb er iig zin in !

btw, de clan is regged op gamebattles, gelieve zo vlug mogelijk een gamebattles account aan te maken en deze aan jase, solo, whoempah of mij te bezorgen

thanks

and cya
supke


ja sry van reactie mss , maja we maken er het beste van e !!! Fresh start , en laten we gwn het beste er van make , en ver probere te grake , btw heb een klein verassing vo de manne zoals jase enzo :p ben bekke ant prate me ne vriend vo t-shirts int zwart en groen letters die oplichte enzo :p ma ben nog wa ant discussieren over de prys Very Happy iedereen die wil kan mss beter eens zijn maat zegge enzo Very Happy kan ik eens hore Very Happy
AWESOME Very Happy
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5409
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 8:28 pm

simon komt weer met mooi ideetje af :d maar euh we zullen eens moeten zien dat we op mlg ownen zodat we naar lan party's kunnen e :d dan komen wij eraf me onze awesome t-shirts xD maar euh simon als wij iets bereiken op mlg en we krijgen sponser zoude die t-shirts dan ni gewoon laten sponseren en laten maken met sponsers op? want als ge die nu ga bestellen en we krijgen sponsers kunnen we er op nieuw laten maken want sponsers willen gezien worden e
Back to top Go down
jase-3
Admin
jase-3


Posts : 176
Xp : 5455
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Location : Lalaland

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 8:46 pm

Sh0rtY wrote:
simon komt weer met mooi ideetje af :d maar euh we zullen eens moeten zien dat we op mlg ownen zodat we naar lan party's kunnen e :d dan komen wij eraf me onze awesome t-shirts xD maar euh simon als wij iets bereiken op mlg en we krijgen sponser zoude die t-shirts dan ni gewoon laten sponseren en laten maken met sponsers op? want als ge die nu ga bestellen en we krijgen sponsers kunnen we er op nieuw laten maken want sponsers willen gezien worden e
Euh snelle eddy Razz gij denkt toch ni da ge binnen 1 2 3 kei hoog ga staan op die ladder?Razz en da ge zomaar sponsor krijgt? dan moete wel al gemaan goe zijn en die lan parties das enkel voor tornoois waar enkel de beste zijn Very Happy
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5552
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeThu Feb 11, 2010 9:21 pm

jase-3 wrote:
Sh0rtY wrote:
simon komt weer met mooi ideetje af :d maar euh we zullen eens moeten zien dat we op mlg ownen zodat we naar lan party's kunnen e :d dan komen wij eraf me onze awesome t-shirts xD maar euh simon als wij iets bereiken op mlg en we krijgen sponser zoude die t-shirts dan ni gewoon laten sponseren en laten maken met sponsers op? want als ge die nu ga bestellen en we krijgen sponsers kunnen we er op nieuw laten maken want sponsers willen gezien worden e
Euh snelle eddy Razz gij denkt toch ni da ge binnen 1 2 3 kei hoog ga staan op die ladder?Razz en da ge zomaar sponsor krijgt? dan moete wel al gemaan goe zijn en die lan parties das enkel voor tornoois waar enkel de beste zijn Very Happy

nee, brian heeft gelijk, alé ik stem in vo die tshirts nu enzo, ma tis nooit te vroeg voor sponsors,,, maar ik kan een raad geven, een grote clan heeft meer kans een sponsor te trekken,,, wnt hoe meer zielen, hoe meer mensen het berijkt!!!!

http://joinpgn.com/2009011546/contents/articles/tips-on-how-to-get-your-clan-sponsored/

natuurlijk gaan ze ons nooit van 1 2 3 sponsoren, maar het gaat ook niet vanzelf komen, je moet ze contacteren, een clan is een soort minibedrijfje, je moet jezelf verkopen!
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
svdm72
Admin
svdm72


Posts : 111
Xp : 5376
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Age : 32
Location : Down Town Bertem

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeFri Feb 12, 2010 12:09 am

SvdM72
Back to top Go down
supke




Posts : 23
Xp : 5224
Reputation : 0
Join date : 2010-02-08

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeFri Feb 12, 2010 1:19 am

nice om teh oren!

svdm je moet thb nog leaven op gamebattles

shorty wat is jou gb account? je gewone psn id ook of?
Back to top Go down
supke




Posts : 23
Xp : 5224
Reputation : 0
Join date : 2010-02-08

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeFri Feb 12, 2010 1:19 am

@ solo je invite is verzonden
Back to top Go down
supke




Posts : 23
Xp : 5224
Reputation : 0
Join date : 2010-02-08

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeFri Feb 12, 2010 1:43 am

sliced-killer

invite is verzonden
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5409
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeFri Feb 12, 2010 2:21 pm

jase-3 wrote:
Sh0rtY wrote:
simon komt weer met mooi ideetje af :d maar euh we zullen eens moeten zien dat we op mlg ownen zodat we naar lan party's kunnen e :d dan komen wij eraf me onze awesome t-shirts xD maar euh simon als wij iets bereiken op mlg en we krijgen sponser zoude die t-shirts dan ni gewoon laten sponseren en laten maken met sponsers op? want als ge die nu ga bestellen en we krijgen sponsers kunnen we er op nieuw laten maken want sponsers willen gezien worden e
Euh snelle eddy Razz gij denkt toch ni da ge binnen 1 2 3 kei hoog ga staan op die ladder?Razz en da ge zomaar sponsor krijgt? dan moete wel al gemaan goe zijn en die lan parties das enkel voor tornoois waar enkel de beste zijn Very Happy

als je mijn zinnen goed leest staat er ALS we beter staan op MLG zullen er sponsers komen Wink
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5409
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeFri Feb 12, 2010 2:22 pm

mijne is daar xSh0rtY_ jase kan me erop inviten maar ik zit dus ook nog in ThB clan dat zal ik nu even ongedaan maken als ik hier de site vind op vriendins laptop
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5409
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitimeFri Feb 12, 2010 2:24 pm

men naam op mlg = Sh0rtY__
Back to top Go down
Sponsored content





LastChance is born! Empty
PostSubject: Re: LastChance is born!   LastChance is born! I_icon_minitime

Back to top Go down
 
LastChance is born!
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
[ThB*] :: Call of Duty Stuff-
Jump to: