[ThB*]
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


The Human's Best Clan Forum
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Wat moet anders???

Go down 
3 posters
AuthorMessage
jase-3
Admin
jase-3


Posts : 176
Xp : 5459
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Location : Lalaland

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeMon Jan 04, 2010 4:34 pm

Post hier wa je vindt da we als clan moeten verbeteren of (meer) moeten doen.
Zoals bijvoorbeeld meer als clan(teamverband)spelen?Meer privates?War(clan vs. clan)?
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5556
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeMon Jan 04, 2010 4:57 pm

simon die zen mond is houd XD What a Face What a Face What a Face lol!
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5413
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeMon Jan 04, 2010 7:00 pm

als je denkt een pro clan te willen worden , zou ik clan vs clan gaan spelen ..

wil je liever blijven funnen moet je met zoveel mogelijk gaan ground warren , maarjah daar is COD niet echt voor gemaakt e met al die errors als je op ground war gaat ..
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5413
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeMon Jan 04, 2010 7:55 pm

elke keer als iemand een bericht typt op forum krijg ik een mail kan da ni afstaan ? wordt er zot van
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5413
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeMon Jan 04, 2010 8:04 pm

hebt al gevonden =)
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5556
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeMon Jan 04, 2010 11:54 pm

haha jah daar kan ik weinig aan doen Razz!!!
volgend semester hebk webdesign,,, daar ga'k ons een supersite mee maken Very Happy waar ander clans alleen maar vn kunnen dromen ;D
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
jase-3
Admin
jase-3


Posts : 176
Xp : 5459
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Location : Lalaland

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeTue Jan 05, 2010 3:46 pm

Ik vind het leuk zoals et nu is MAAR ik zou liever hebben da we meer een ECHTE clan worden.We hebben gistere gespeeld tegen Belgische clan en die hebbe ons afgemaakt.Ni omda die goe waren (Simon en Ik stonden 1ste;twas deathmatch) maar gwn omdat die manne samenspelen.Die waren op elkaar ingespeeld.
Ik zou graag is willen war spelen.We selecteren gwn de (betere)gasten en die da geinteresseerd zijn(helft van de clan zijn gwn vrienden die bijna ni on komen) en dan spelen we met da select groepje af en toe war en voor de rest doen die ook gwn mee met rest clan online.
We hebben ne vette site,sjik aantal leden,plezante sfeer maar ik zou willen meer professioneel spelen.(ben beetje competitief,hoort ge mss aan mijn gevloek Embarassed Razz)
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5556
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeTue Jan 05, 2010 4:44 pm

jah, ik wil best meedoen, ma nu ff moeilijk Razz, ma kdenk da ik de grootste vloeker ben XD!!!
ma kvloek gwn op die fucking grenade launchers, kampers, shotgun fuckers!!! da zijn hoereuuhhhh
XD

btw check dit,



XD das van belgian pride,
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
jase-3
Admin
jase-3


Posts : 176
Xp : 5459
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Location : Lalaland

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeTue Jan 05, 2010 5:20 pm

solo_wing_pixi wrote:
jah, ik wil best meedoen, ma nu ff moeilijk Razz, ma kdenk da ik de grootste vloeker ben XD!!!
ma kvloek gwn op die fucking grenade launchers, kampers, shotgun fuckers!!! da zijn hoereuuhhhh
XD

btw check dit,



XD das van belgian pride,
En ikke ni zeker Very Happy
Simon heeft zo nen boek officieel van cod met alle map en voor elk gametype de paatsen waar ze respawne Razz
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5556
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeTue Jan 05, 2010 5:33 pm

mja kben et wel met je akkoord,,, degene die aventoe toch wel is serieus wille gamen, zulle we voor regele :],,,
eerst ff paar dinge regelen qua organisatie Razz
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5413
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeTue Jan 05, 2010 7:02 pm

jase als ge dit leest en ik zen online moete mij is KONTAKTEREN nene contacteren , wil ff me u prate
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5413
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeWed Jan 06, 2010 5:21 pm

Wel zit met deze woorden al tijdje te mompelen in mezelf ,

maar ik ga het toch recht uit zeggen en het best is dus hier , kunnen admins er eens over gaan nadenken


-> 1. Jase als gij wilt gaan beginnen met een echte clan : Zie dan maar dat het forum als actief MOET worden beschouwd..

-> 2. Tijdens trainingen of gewoon online MOET er gecald worden waar je bent dood gegaan

-> 3. EN AUB : Zeur niet door die headset dat je dood gegaan bent , is echt vervelend voor andere leden die nog bezig zijn


( Edit : -> Dit gaat over het spelen met warteam )


Last edited by Sh0rtY on Wed Jan 06, 2010 5:37 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5556
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeWed Jan 06, 2010 5:31 pm

- wat bedoel je met 1?? XD
- op 2 en 3: het is niet nodig om te zeggen waar je dood bent gegaan,,, als we eerlijk zijn gekilled geven we dat toe, maar als het een cut grenade launcher is, jah dan mag je toch ff vloeken Razz, plus als er bv een kamper of je echt verast was waar iemand zat, dan melden we dit :]
- het "zeuren" is juist voor de lol, een beetje lachen met de ander zen miserie rabbit
- maar voor mensen die geen gezeur willen,,, gaan we dus wat meer pro gaan :] dus ik veronderstel dat jij daartoe behoord ;]
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
jase-3
Admin
jase-3


Posts : 176
Xp : 5459
Reputation : 0
Join date : 2009-12-24
Location : Lalaland

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeWed Jan 06, 2010 5:34 pm

solo_wing_pixi wrote:
- wat bedoel je met 1?? XD
- op 2 en 3: het is niet nodig om te zeggen waar je dood bent gegaan,,, als we eerlijk zijn gekilled geven we dat toe, maar als het een cut grenade launcher is, jah dan mag je toch ff vloeken Razz, plus als er bv een kamper of je echt verast was waar iemand zat, dan melden we dit :]
- het "zeuren" is juist voor de lol, een beetje lachen met de ander zen miserie rabbit
- maar voor mensen die geen gezeur willen,,, gaan we dus wat meer pro gaan :] dus ik veronderstel dat jij daartoe behoord ;]
Komt ge strx on want kunne we da allemaal bespreke?
Back to top Go down
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5413
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeSat Jan 09, 2010 2:12 am

een overzichtelijk forum , maak topics met onder andere dit jes en datjes , en serieuzere dingen nu is het een nest ^^
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5556
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeSat Jan 09, 2010 2:30 am

dit is daarom ook chatterbox, eenmaal de clan echt up n running is kank alles ordenen en zeker na men exames XD
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5413
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeSat Jan 09, 2010 3:17 am

tis al gebeurd :p
Back to top Go down
solo_wing_pixi
Admin
solo_wing_pixi


Posts : 239
Xp : 5556
Reputation : 0
Join date : 2009-11-25
Age : 33
Location : Belgium

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeSat Jan 09, 2010 3:18 am

jaja tot nu gewerkt eraan, wees ma dankbaar XD,,, kben nog bezig ma ga morge verder doen nu slapen !!! Very Happy
Back to top Go down
https://thehumanbest.rpg-board.net
Sh0rtY

Sh0rtY


Posts : 161
Xp : 5413
Reputation : 0
Join date : 2009-12-30
Age : 32
Location : Belgium / Deurne

Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitimeSat Jan 09, 2010 3:40 am

jah ben je ook dankbaar Wink
Back to top Go down
Sponsored content





Wat moet anders??? Empty
PostSubject: Re: Wat moet anders???   Wat moet anders??? I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Wat moet anders???
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
[ThB*] :: Random Stuff-
Jump to: